Reklamace:

I u yoyí platí, že se můžou pokazit, nebo přestanou fungovat tak, jak jste zvyklí. Většinou se tak stane, protože se do ložiska dostane nepořádek, protože máte starý provázek nebo nějaká podobná drobnost, která se dá řešit svépomocí. Než se rozhodnete yoyo reklamovat, tak se, prosím, podívejte na náš blog, kde se snažíme co nejpodrobněji popsat řešení všech problémů. Případně nám zavolejte a pokusíme se vám pomoci na dálku

Pokud ani to nepomůže, tak nezbývá nic jiného, než nám yoyo přinést nebo zaslat. Obratem se na něj podíváme, opravíme, zprovozníme a když to nepůjde, tak navrhneme alternativní řešení. Dle zákona máme na vyřízení 30 dní, ale snažíme se vše řešit rychleji. 

Balíky, prosím, zasílejte na naši prodejnu: YOYO STORE, V Jirchářích 1285/12, Praha 1, 110 00. Nezapomeňte uvést vaši zpáteční adresu, telefonní kontakt a důvod reklamace.

Ideálně nám ale nejdříve zavolejte a pokusíme se vše vyřešit na dálku: +420 732 54 73 77